پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک
پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

پیک اطلاع رسانی بچه های تجارت الکترونیک

بدون شرح!!!

http://s6.picofile.com/file/8230668742/khodetbash.jpg


سلاااام! همونطور که در جریانین فصل امتحانا فرا رسیده! همین تازگی ها یه اتفاقی افتاد  برام که خیلی شوکه شدم! نزدیک بود آبروم بره!!! اتفاقه که غافلگیرم کرد از این قراره: سر کلاس بغلی نشسته بودم و چند نفری هم دور و برم بودن! اینجوری بگم که به یکی از دوستام (همه میگن بهترین دوستمه)، بعد یه کش و قوص تصمیم گرفتم و بهش نزدیک شدم یه لحظه دیدم داد و فریاد زد و بهم گفتش که دست بهم بزنی جیغ می کشم!!!!! اصلاً توقع نداشتم چنین چیزی رو!!!

با عرض پوش از همگی به خاطر مسائل حیثیتی بقیه شو نمیشه اینجا اونم تو صفحه اول، بخونین و به منظور خوندن بقیه این پست میبایست به ادامه مطلب مراجعه کنین!! البته میخواستم سانسورش کنم و یا رمز عبور براش بذارم اما گفتم که شاید شما هم بشناسینش و این موضوع برا شما هم اتفاق بیوفته لذا تصمیم گرفتم که همین جا درجش کنم که شاید پیشگیری شه از اتفاقای بد و کمک حالمون بشه، چون  با توجه به شناختی که از این بابا پیدا کردم احتمالاً خیلیامون درگیرش میشیم!
 


چیزی نیست.. کتابمه غریبی می کنه!!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.